top of page
  • Writer's pictureSivan Ganzi

הצעדים הקטנים שעוזרים להתקדם למטרה

בין סיכום החודש שעבר לשגרת החודש החדש, אני רוצה להכניס פוסט מטרות לחודש הקרוב, שמבוסס על אתגר גלגל החיים של תחילת השנה. מזמינה אתכם, עם יציאת הפוסט הזה בכל חודש, לקחת את הזמן לשבת עם עצמכם על גלגל החיים שלכם, ובצורה אוהבת ולא ביקורתית כלפי עצמכם, להבין מה כבר הספקתם לבצע בחודש שעבר, ואילו מטרות תרצו להציב לחודש הקרוב.

כבר דיברנו על רווח סמוי מלא לעשות פעולות מסוימות. עלינו להבין שהכל בסופו של דבר מונע מהגנה ואהבה עצמית, ושאין שום מנגנון של הרס עצמי בעובדה שנשארנו במקום. יש סיבה הגיונית לכך שלא התקדמנו, ואנחנו ממש לא צריכים לחשוב על עצמנו שאנחנו עצלנים, דחיינים, בטלנים, וגם לא גרועים בלהתמיד או אוהבים בינוניות.

אולי במקרה כזה, מה שחשוב לעשות הוא להבין למה לא ביצענו פעולה מסוימת בחודש שעבר, ולנסות לדייק אותה, או לראות מה בנו צריך להשתנות, כדי שנוכל לשמר את הרווח הסמוי ועדיין להתקדם אל עבר הגשמת המטרות שלנו.

המטרות שלי לחודש הקרוב:

חברתי- להמשיך להכניס כדרך קבע מפגשים חברתיים ליומן כחלק אינטגרלי מהחודש שלי. זה קריטי, ועושה לי ממש טוב!

בריאותי- חזרתי לעשות הליכות! בקבוצת הפייסבוק יש עדות מצולמת. אני רוצה להתמיד ב- 3 פעמים בשבוע, זו מרגישה לי כמו התחלה טובה.

סביבה פיזית- מטרת אוקטובר בתחום הזה לא מומשה. ללא כעס עצמי וללא שיפוטיות, ומתוך מחשבה אמיתית על כל שכנראה היו לי סיבות ממשיות לא לקדם אותה, אני מעבירה אותה כמו שהיא לנובמבר, ומגבה אותה בתזכורת קבועה בפלאפון:

אני מתכוונת להקדיש רבע שעה ביום (לפחות 3 פעמים בשבוע.. אני אוכל להצמיד את זה להליכות הבוקר) לסידור משהו קטן בבית ובחיים- זה יכול להיות להחליף מצעים, לסדר מדף אחד בארון, נקיון המזווה וכן הלאה.

התפתחות אישית- החודש אני מתחילה קורס של 4 מפגשים מדהימים על ניהול עסק עם רמי דבורה, וממשיכה את ההכשרה שלי בתחום ה-אן.אל.פי בהסמכה למאסטר וכמנטורית פרקטישיונר אן.אל.פי. יהיה מרתק! מתרגשת על אמת מהדרך הנפלאה הזאת שבחרתי לעצמי! אני כבר יומיים מסתובבת עם לב שרוקד בתוך הגוף שלי, זה עצום בעיני.

כסף- ובכן, חזרתי להאזין בפעם השניה בחיי לספר הנפלא "חשוב והתעשר" (תוך כדי ההליכות)- אולי הפעם האסימונים יפלו בזמן ;) המטרה החודשית שלי בתחום הוא ליישם את המשימה הראשונה שקיבלתי מהספר.

להאזנה דרך אודיבל של אמזון לחצו כאן.

פנאי-

נגינה- קבענו 4 מפגשי נגינה החודש, ואני ממש אשתדל לתופף גם לבד בעצמי. אני כותבת "אשתדל" כי מערכת התופים הפרטית שלי נמצאת במרחק שעה וחצי נסיעה. כרגע, הרעיון של להביא את התופים שלי לדירה שלי ירד מהפרק.

יצירה- החלטתי שפוסט DIY לא מתאים לי, אבל שבפוסט סיכום החודש אני אעלה תמונה של היצירה שהכנתי. את היצירה של אוקטובר תוכלו לראות בפוסט כאן. משריינת לי ביומן בוקר אחד החודש ליצירה של נובמבר.

ספרים- קראתי הרבה החודש ואני גאה בעצמי על כך! החודש, כפי שכתבתי, התחלתי להאזין לספר, ואני קוראת במקביל ספר נוסף. בסוף החודש נדע מה קרה :)

קריירה- תחומי החיים שלי זולגים אחד אל השני, כמובן, כך שתחום הקריירה ותחום ההתפתחות האישית הולכים מבחינתי בשלב הזה יד ביד. בעוד שבוע אתחיל את קורס ההכשרה שלי כמאסטר אן.אל.פי, ואני שוקלת אפשרויות התפתחות נוספות בתחום.

דרך אגב, כפיילוט היכרות, אני מזמינה אתכם למפגש ראשון איתי במחיר שערורייתי והתחלתי שממש ממש לא יחזור על עצמו של 20₪ למפגש של שעה, כדי שכסף לא יהיה מה שמכריע כאן. במפגש אנחנו עושים סדר, מדברים על הרצונות והמטרות, או מנסחים כאלה אם הם מעורפלים, וחושבים יחד איך נכון להתקדם אל השלב הבא בכל תחום שתבחרו. אם תרצו, נוכל להיפגש שוב וליצור תכנית פעולה שתיקח אתכם לשם. את הפרטים לכך תוכלו למצוא כאן.

ובכן, נובמבר, אתה הולך להיות מרגש ומטורף! וגשם תמיד נותן לי השראה ורעיונות חדשים, כך שיש ללב שלי עשרות סיבות לרקוד.

מזמינה אתכם להסתכל על גלגל החיים שכתבתם, או לכתוב אחד חדש כזה כרגע, ולראות איך תוכלו כבר עכשיו, בחודש הנפלא הזה שבפתח, להתחיל ולקחת את החיים שלכם קדימה, אל עבר השלב הבא.

אם תרצו לשתף אותי בתובנות שלכם ובהתקדמות שלכם, אתם מוזמנים באהבה לכתוב על כך בקבוצת הפייסבוק שלנו, ואם התוכן של הבלוג שלי יכול להיות רלוונטי לאנשים האהובים שבחייכם, אשמח אם תפיצו אותו הלאה באהבה.

bottom of page