top of page
  • Writer's pictureSivan Ganzi

נבחרי החודש שלי - אוקטובר


בכל סוף חודש, אני הולכת לסקור את החודש שהיה, על כל החגים והדברים המעולים שהוא הביא איתו, על ההזדמנויות האישיות והעסקיות שנקרו בדרכי, ועל תובנות חשובות שיצאתי איתן ממנו. הפוסטים הללו יגיעו בנימה טיפה אישית, על סמך ההעדפות והחוויות שהיו לי.

ספר- החודש סיימתי לקרוא (אולי בפעם החמישית) את הספר הנפלא פרא של גבי ניצן. קראתי אותו לראשונה בכיתה י', ומאוד אהבתי אותו, אבל לא היו מובנות לי כל התיאוריות ותפיסות המציאות שמתחבאות בין הדפים- על כך שמחשבה יוצרת מציאות, על הבחירה שלנו בלראות את עצמנו כקורבן או לשנות את מה שמפריע לנו, על מהות אהבה וחברות, על התכנותים שאנשים מבוגרים עוברים במהלך החיים שלהם ועוד. הכי ממליצה!

בילוי- החודש השתתפתי בכנס של אלי שחף- כוח רצון של פלדה (בנובמבר יש שוב!), ונמלאתי השראה מאוד גדולה, בעיקר לגבי איך אני הולכת להעביר כנסים והרצאות בעצמי. המוח שלי לא נח, עלו לי החודש רעיונות ל- 3 הרצאות! אני רק צריכה לארגן לעצמי את המחשבות ואז אוכל להתחיל להריץ אותן. אתם מוזמנים לכתוב לי בקבוצת הפייסבוק שלנו על נושאים שמעניין אתכם לשמוע בהרצאות.

היצירה שיצרתי החודש- בעקבות אתגר גלגל החיים, החלטתי שאני רוצה פעם בחודש להקדיש יום ליצירה. הפעם המסתי גירי שעווה על קנבס:

החלטה- החודש קיבלתי שתי החלטות מרחיקות לכת בתחום ה- NLP : הראשונה, לשמש כמנטורית בקורס לימודי NLP PRACTITIONER, כלומר ללוות כיתת תלמידים שמתחילים עכשיו את הקורס, והשניה, להירשם ללימודים המתקדמים- קורס NLP MASTER PRACTITIONER, שמקנה הסמכה גבוהה ומעמיקה יותר בתחום הנחיית התהליכים האישיים. את שני סבבי הקורסים אני מתחילה בשבוע הבא, בתחילת נובמבר. נרגשת מאוד ומוכנה להסתער!!

מה למדתי החודש שלא ידעתי בחודש הקודם- למדתי והעמקתי עוד בתכני NLP, באפשרויות שיש לי להעביר כנסים והרצאות, ועברתי סמינר ממוקד בהנחיית תהליכים לאנשים שמחפשים זוגיות- אם תרצו לעבוד איתי על זה, לחצו כאן :)

הדבר הגדול של החודש- קיבלתי את ההכשרה שלי כ- NLP PRACTITIONER והתחלתי לקבל אנשים למפגשים אישיים! אם גם אתם רוצים (במחיר היכרות שלא יחזור על עצמו..) תוכלו למצוא פרטים נוספים כאן.

וכרגיל, אם אהבתם את הבלוג והוא עורר בכם השראה ומחשבה, או אם אתם חושבים שהתכנים בו רלוונטיים לאדם אהוב בחייכם, אשמח אם תפיצו אותו הלאה.

bottom of page