top of page
  • Writer's pictureSivan Ganzi

הסיבה האמיתית לדחיינות שלנו


לאחר ארבעה חודשי הפסקה מהבלוג, אני שבה לפעילות. ולכם מגיע הסבר קצר לאן נעלמתי ומה קורה הלאה.

מה קרה בין אוקטובר 2018 לפברואר 2019

הפוסט האחרון לפני זה שאתם קוראים כרגע נכתב באוקטובר. זו היתה נקודה בזמן בה התחלתי לעבוד באופן אינטנסיבי על כישורי העבודה שלי עם קבוצות. כמו כל מנחה NLP (המקצוע שלי, פרטים נוספים על מה שאני עושה נמצאים כאן), החלום שלי היה לעזור לכמה שיותר אנשים, בלי קשר לתחום ספציפי.

מי שרוצה ירידה במשקל, הפסקת עישון, מציאת זוגיות, שיפור זוגיות קיימת, התגברות על חסמים, פחדים, פוביות... העניין היה שאני מאוד אוהבת להרצות ולעבוד עם קבוצות, ולכן החלטתי שמה-שלא-יהיה, אני אעשה את זה בעיקר מול קבוצה.

רצה היקום, ובדיוק יצא לי להעביר הרצאה על זוגיות במסגרת פרוייקט שהשתתפתי בו, ומשהו שם, בחיבור עם הנשים בקהל בעקבות תכני ההרצאה, גרם לי להבין שזה נושא שמאוד מאוד מדבר אלי.

באופן אישי, יש לי זוגיות מאוד מעצימה, מגדילה, מפרגנת ואוהבת במשך הרבה שנים, והבנתי שאני יודעת כמה דברים על עולם הזוגיות, שהרבה אנשים אחרים לא רואים בכלל. הגישה שלי, כמו שקרה לי הרבה לאורך החיים, שונה מהנורמה, ואני רוצה שכמה שיותר נשים יחוו כזו זוגיות, כמו שיש לי בבית.

ובכן, מה שעשיתי בחודשים האחרונים כשלא הייתי כאן בבלוג, היה בעצם ללמוד איך נכון להעביר הרצאות לקבוצות בצורה הטובה ביותר, למקד את התכנים שלי ספציפית אל שלב ההכנה הפנימית לקראת מציאת זוגיות, לכתוב הרצאות וסדנאות לקבוצות לקראת מציאת זוגיות, ולהתחיל לשווק לכיוון הזה.

עכשיו הדברים מתחילים להתייצב, ואני יכולה לחזור גם לכאן 😊

*קטע משעשע-

עצרתי לרגע את כתיבת הפוסט כדי לראות האם היו לי קטעים בעבר שתייגתי בבלוג תחת "זוגיות" (בלשונית "הבלוג" אפשר לבחור מימין אילו פוסטים מעניינים אתכם לפי אותן קטגוריות). מצאתי שם פוסט שנכתב באוקטובר 2017 . בתחילת הפוסט כתבתי שהתחלתי לכתוב פוסט על זוגיות ויצאה לי הרצאה. איכשהו, שכחתי מזה לגמרי, אבל חיפוש קצר במחשב חשף אותה שוב בפני.

כרגע אני מתמקדת בהכנה פנימית לקראת מציאת זוגיות, אבל אין לי ספק שכאשר אני גם אתחיל לדבר על שיפור הקיים, ולא רק על המוכנות לקראת משהו חדש, אני אשתמש בחומרים שכתבתי שם. יש עוד הרבה למה לצפות 😊

עתיד הבלוג

בעקבות המיקוד שלי בקהל יעד של נשים רווקות שמחפשות זוגיות, שאלתי את עצמי מה מתאים לי: האם התכנים בבלוג הולכים להתאים מעכשיו ספציפית לקהל היעד הזה, או ימשיכו להיות כאלה שמתאימים לכולם, לכל מי שמחפש השראה, מוטיבציה והעצמה.

נכון לעכשיו- החלטתי על גם וגם: אני הולכת לתת גם תכנים כלליים, שיתאימו לכולם, וגם מאמרים ספציפיים שנוגעים ליצירת זוגיות. כך, קוראי הבלוג שלא מחפשים זוגיות יוכלו להרוויח מהתכנים של פעם, וכמובן שאם הם נתקלים בפוסט שמכוון ליצירת זוגיות, אפשר ללמוד ממנו גם איך לשפר זוגיות קיימת.

היום אני רוצה לדבר על דחיינות

אני מדברת וחושבת ועוסקת בנושא הזה הרבה. בעיניים ה"סלחניות" שלי, הנושא הזה מורכב הרבה יותר מ"פשוט לא בא לי לעשות". אני מאמינה שאם אנשים עושים משהו שפוגע בהם, או לא עושים משהו שמקדם אותם, זה אף פעם לא מגיע מתוך סדר עדיפויות לקוי, עצלנות וכן הלאה.

כתבתי על כך בעבר מאמר בבלוג המתאר את הסיבות מדוע אנחנו לא עושים את הפעולות שחשוב לנו לבצע: למה אנחנו ממשיכים לאכול ג'אנק כשאנחנו רוצים לשמור על הבריאות, למה אנחנו מדליקים עוד סיגריה כשברור לנו שאנחנו צריכים להפסיק, למה אנחנו נמנעים מלייצר מערכות יחסים אינטימיות כשאנחנו רוצים בהן ועוד.

הכל בסופו של דבר הוא שאלה של מה המחיר שיש לשלם כדי להשיג את התוצאה שנרצה, והאם אנחנו מוכנים לשלם אותו. אנחנו שואלים את עצמנו את השאלות האלה, בתת המודע, כל הזמן: האם אני מוכנה לשלם את המחיר שכרוך בהתקדמות לאן שאני רוצה?

האם אני מוכנה לשלם את המחיר של ויתור על אוכל שעושה לי כיף כשאני רוצה לרדת במשקל?

האם אני מוכנה לשלם את המחיר של להיפגע, כשאני רוצה להיכנס למערכת יחסים?

למשל- אני, במשך 4 חודשים, שאלתי את עצמי למה לא כתבתי מאמרים לבלוג, כשברור לי שזה היה עוזר לי, חושף אותי ליותר אנשים, ומקדם את תהליך ההרצאות והעסק שלי.

שאלתי את עצמי (בעיקר באופן לא מודע) האם אני מוכנה לשלם את המחיר שאומר שאולי לא יאהבו את המאמרים שלי בבלוג, אולי יגיבו אליהם לא טוב, ואולי פשוט יתעלמו מהם ולא יקראו אותם. האם זה מחיר שאני מוכנה לשלם כשאני רוצה להעביר את המסרים שלי לכמה שיותר אנשים?

זה מפחיד!

כבני אדם אנחנו מחפשים הכרה והערכה מהסביבה כל הזמן, ובין כל הדברים שעשיתי בחודשים האחרונים כדי לקדם את העסק שלי (בעיקר בתחום ההרצאות והעבודה עם הקבוצות), איכשהו, הבלוג היה משימה שקל לדחות אותה ולהתעלם ממנה. הרי אני עושה המון דברים אחרים גם ככה כדי לקדם את עצמי. זו ללא ספק טעות שיווקית. יש לי כבר את הבסיס לבלוג- למה לא לנצל אותה?

אז זהו. עכשיו אני מנצלת. ואני מזמינה גם אתכם:

חשבו- מה המחיר שתיאלצו לשלם בדרך להגשמת המטרות שלכם? מהו המחיר שבאמת גורם לכם לא לקום ולפעול?

מוזמנים לשתף אותנו בקבוצת הפייסבוק של הבלוג, לכתוב לי בפרטי, וכמובן, אם אתן נשים רווקות שמחפשות זוגיות, תוכלו להצטרף אל קבוצת הווטסאפ שלי, לפעילות על המוכנות הפנימית לקראת מציאת זוגיות שמתחילה ב-14.2, יום חמישי הקרוב, לכבוד יום האהבה.

טוב לחזור!

נתראה בקרוב!

סיון

bottom of page