top of page
  • Writer's pictureSivan Ganzi

נבחרי החודש שלי - ספטמבר


בכל סוף חודש, אני הולכת לסקור את החודש שהיה, על כל הדברים המעולים שהוא הביא איתו, על ההזדמנויות האישיות והעסקיות שנקרו בדרכי, ועל תובנות חשובות שיצאתי איתן ממנו. הפוסטים הללו יגיעו בנימה מעט אישית, על סמך ההעדפות והחוויות שהיו לי.

ספר- העסק מצליח מהראש: ספרו המעולה והקולח של רמי דבורה, ובעלי העסקים מביניכם ישמחו לשמוע שהוא מוציא גם קורס בן 4 מפגשים שמרחיב ומעשיר את הכתוב בספר (בהרשמה לקורס מקבלים גם עותק מתנה). להרשמה מוקדמת (המחיר עולה ביום ראשון...) לחצו כאן

בילוי- כנס "כלים לעסקים", מלא בהרצאות של שלל כוכבים- רמי דבורה, לירון מור, ניר דובדבני, משה חרלופסקי וערן בליזובסקי, שהיה עבורי מעשיר, עוצמתי ומלמד. מבטיחה לעדכן אתכם בכנסים דומים בעתיד, גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים.

מסעדה- החודש אכלתי לראשונה במסעדת "אכבר" בשוק הפשפשים ביפו. ממליצה בחום על החומוס-פטריות. היה טעים, והאווירה מגניבה ומיוחדת.

החלטה- החודש קיבלתי הרבה החלטות לכבוד השנה החדשה במסגרת אתגר "גלגל החיים" שעשיתי כאן בבלוג. מוזמנים להצטרף אליו דרך כאן אם עוד לא עשיתם זאת.

מוצר שקניתי אונליין- פד חדש ומגניב ועגול למחשב! מקווה שיגיע בקרוב! אני קניתי את התכלת (ימין למטה בתמונה), תוכלו לקנות גם אתם בלחיצה כאן

מה למדתי החודש שלא ידעתי בחודש הקודם- מספר כלים שיווקיים ועסקיים, חידוד היכולות שלי בסרטוני וידאו (יגיעו בהמשך...), ומגוון כלי NLP מרתקים ומדהימים. בנוסף, חידדתי את ההבנה שגמישות היא אחת התכונות החשובות ביותר שאני יכולה לפתח בעצמי, וכך, למעשה, הצלחתי לייצר לעצמי זמן למפגש כלשהו עם קולגות, שממש לא ראיתי איך אני מכניסה ללו"ז. במידה ועדיין לא קראתם את הפוסט שלי על גמישות, לחצו כאן, ובמידה וטרם קראתם את הפוסט על יצירת זמן, לחצו כאן.

הדבר הגדול של החודש- פתחתי את הבלוג! תודה לכם, קוראים ראשונים ומגניבים שכמותכם! הכי לא מובן מאליו. אם עדיין לא הצטרפתם אל קבוצת הפייסבוק (שזה המקום בו אתם יכולים לקחת חלק פעיל ולשתף אותנו בהצלחות שלכם), זה הזמן לעשות זאת, דרך לחיצה כאן.

ואם אהבתם את הבלוג והוא עורר בכם השראה ומחשבה, אשמח אם תפיצו אותו הלאה.

מאחלת לכולכם חתימה טובה, ומזכירה לכם שאפשר לבצע פדיון כפרות גם בכסף ובהומניות, תוך אהבה וכבוד לבעלי החיים.

bottom of page