top of page
  • Writer's pictureSivan Ganzi

איך להתמיד במטרות שאנחנו מציבים לעצמנו

בין סיכום החודש שעבר לשגרת החודש החדש, אני רוצה לשלב פוסט מטרות לחודש הקרוב, שמבוסס על אתגר גלגל החיים של תחילת השנה. מזמינה אתכם, עם יציאת הפוסט הזה בכל חודש, לקחת את הזמן לשבת עם עצמכם על גלגל החיים שלכם, ובצורה אוהבת ולא ביקורתית כלפי עצמכם, להבין מה כבר הספקתם לבצע בחודש שעבר, ואילו מטרות תרצו להציב לחודש הקרוב.

כבר דיברנו על רווח סמוי שקיים כשאנחנו לא עושים פעולות מסוימות. עלינו להבין שהכל בסופו של דבר מונע מהגנה ואהבה עצמית, ושאין שום מנגנון של הרס עצמי בעובדה שנשארנו במקום. יש סיבה הגיונית לכך שלא התקדמנו, ואנחנו ממש לא צריכים לחשוב על עצמנו שאנחנו עצלנים, דחיינים, בטלנים, וגם לא גרועים בלהתמיד או אוהבים בינוניות.

אולי במקרה כזה, מה שחשוב לעשות הוא להבין למה לא ביצענו פעולה מסוימת בחודש שעבר, ולנסות לדייק אותה, או לראות מה בנו צריך להשתנות, כדי שנוכל לשמר את הרווח הסמוי ועדיין להתקדם אל עבר הגשמת המטרות שלנו.

המטרות שלי לחודש הקרוב:

חברתי- לקבוע מפגשים חברתיים שאני מחכה להם כבר הרבה זמן, לפחות מפגש אחד עם כל חברה שחשוב לי לראות.

בריאותי- בגלגל החיים הצבתי יעד להתחיל לצאת להליכות בוקר אחרי החגים. זה אומר שב-15 לחודש אני אמורה כבר להעלות סלפי מהליכת הבוקר שלי לקבוצת הפייסבוק! אמאלה. לא עשיתי הליכה כבר שנתיים...

סביבה פיזית- אני מתכוונת להקדיש רבע שעה ביום (לפחות 3 פעמים בשבוע.. אני אוכל להצמיד את זה להליכות הבוקר) לסידור משהו קטן בבית ובחיים- זה יכול להיות להחליף מצעים, לסדר מדף אחד בארון, נקיון המזווה וכן הלאה.

התפתחות אישית- החודש (הערב!) אני הולכת לכנס של אלי שחף שנקרא "כוח רצון של פלדה", ואשמח להרחיב לכם בפייסבוק או בפוסט הבא איך היה.

כסף- אני מתכוונת החודש לשבת כמה שעות ולבנות תכנית ריאליסטית של הוצאות והכנסות, לכל הפחות כדי להיות מודעת בצורה טובה יותר למאזן שלי. מודעות יוצרת פתח מאוד גדול לשינוי. שריינתי לי תאריך ביומן.

פנאי- תחומי הפנאי שמעסיקים אותי כרגע הם האהבה שלי לתופים, הרצון שלי לקרוא יותר והרצון שלי ליצור יותר אומנות פיזית. החודש יוצא לי לתופף 3 פעמים במסגרת הרכב, ואולי יצא לי שוב לתופף גם לבד. אני עדיין מתלבטת לגבי האם להביא תופים לדירה שלי, נראה איך לתופף לבד ישפיע על ההחלטה. אני מעוניינת לקרוא חצי שעה ביום. להכניס ספר לתיק יכול להיות המפתח להתמדה. לגבי יצירה פיזית, התחייבתי ליצור פוסט DIY לבלוג בכל חודש שמראה מה יצרתי פיזית. אני אקבע לי תאריך ביומן לביצוע היצירה ותאריך נוסף להעלאה לבלוג, ומשם נתקדם.

קריירה- החודש יש לי את מבחן הסיכום של לימודי ה-NLP שלי! מרגש ומשמח. אני בטוחה שאעבור.

מי רוצה לשתף בקבוצת הפייסבוק על המטרות שלו לחודש אוקטובר? מבטיחה לנסות לעזור בהגשמה!

bottom of page