top of page
  • Writer's pictureSivan Ganzi

הצעדים שגרמו לי לפתוח בלוג

פוסט ראשון בבלוג עלול להרגיש טכני ומאולץ, אבל היי, צריך להתחיל איכשהו, לא?

נעים מאוד, שמי סיון גנזי.

על יבש, אני בת 28, גרה בתל אביב אהובתי כבר 5 שנים, וחיה עם עופר אהובי קצת יותר זמן מזה.

קצת לעומק, אני אוהבת אנשים. אני מקבלת משמעות מלתת השראה, ללמד, להעצים, ולהפיץ מוטיבציה וחשיבה חיובית. מתרגשת מחלומות ורעיונות חדשים, מגשימה יעדים, חובבת מוזיקה על שלל ז'אנרים (פינה חמה בלב שמורה לפופ משנות התשעים ולרוק משנות האלפיים), קצת מקועקעת, קצת מתופפת. חובבת רשתות חברתיות, אבל דוגלת בעולם בו לא ניתן יהיה להחליף מגע, מבט ושיחה אנושיים. מאוד אוהבת הרצאות, סדנאות וכנסים, ספרי התפתחות אישית, ואת הארי פוטר.

חילונית-רוחנית-ריאליסטית. מצפה להוכחות לקיומו של אלוהים, ומאמינה מספיק חזק כדי לחזות בהן במו עיני באופן יומיומי. אלוהים, עבורי, דרך אגב, הוא השדה הקוונטי, היקום, הקארמה, ג'ה, אללה, אלוקים, אפקט הפרפר וצירופי-המקרים. בעיני כל אלה אותו הדבר, פשוט תלוי עם מי ועל מה אני מדברת.

אני לא אוכלת (מתוך בחירה) בשר, סוכר, גלוטן ואורז, ואני מאמינה שמחלות הן תוצר של נפש עצובה ותזונה לקויה.

אני לומדת בימים אלה להיות NLP פרקטישיונר, ולצד התובנות שאספתי בחיים, יחד עם הדברים שלמדתי על חוקי היקום, אני הולכת להביא כאן בבלוג (ובשאר הדרכים בהן תחוו אותי בהמשך) גם השראה, העצמה ומוטיבציה שנובעות מעולם ה- NLP.

בימים אלה אני מחפשת את הדרכים המדויקות לי ביותר להפיץ מוטיבציה וחשיבה חיובית, ולכן, אני פתוחה מאוד לשמוע את הדרכים בהן תוכלו ליהנות ממה שיש לי להציע. כבר ברגע זה, מתגשמות ובאות מולי מספר דרכים לעשות זאת:

  • כתיבת הבלוג הזה

  • יצירת חבילת קלפי עבודה עצמית אינטואיטיבית (פרטים בקרוב)

  • גיבוש סדנאות והרצאות בנושא

  • יצירת תהליכים להעצמה ומוטיבציה עבור ארגונים וחברות

  • בניית קהילה מכילה ותומכת סביב הנושא בפייסבוק (ניתן להצטרף אליה דרך כאן)

  • הפקת סרטונים ופודקאסטים (הרצאות שמע) בנושא.

אני נגישה, אני כאן. ניתן להשאיר כאן או בקבוצת הפייסבוק תגובה, ליצור שיח רלוונטי, לשאול, להתייעץ, להציע, לשתף, וכמובן להפיץ הלאה.

 

אני מאמינה שדברים לא קורים במקרה. שיש למעשים שלנו ולאירועים בחיינו חשיבות מכרעת עבורנו ועבור האנשים שנוגעים באותו אירוע, גם אם נראה את הקשר מיד, וגם אם לא.

בחודשים האחרונים, לצד הקריירה שהיתה לי, מצאתי את עצמי מתעסקת בנסיון למצוא את ה"משהו" שלי. האמיתי יותר. את הכיוון הנכון שאני רוצה מהחיים. תמיד ידעתי שאני לא אעסוק במקצוע שלי לנצח, ובזמן האחרון, החלק הזה בי שרצה לעשות משהו אחר, התחיל להרים את הראש. ההגדרה הכי קרובה שהצלחתי למצוא לשאלה "מה אני רוצה לעשות בחיים" היתה:

  • יש לי מתנה גדולה לתת

  • אני רוצה להרצות ולהדריך

  • אני רוצה להשפיע

  • אני רוצה לתת השראה

  • אני רוצה לעזור לאנשים להגשים חלומות

כשרבע-ההגדרה הזאת התגבשה לה, עלו הרבה שאלות: על מה אני רוצה להרצות ולהדריך, מול מי, מתי, האם אני רוצה ללוות אנשים בתהליכים או פשוט להיפגש איתם ברגע הנכון בחיים ולהיפרד אחר מפגש אחד, האם הקשר שלי עם אנשים צריך להיות אישי או קבוצתי, דינמי או אני מול קהל, והאם זה, הדבר הזה, חייב להיות לנצח, או שאני הולכת לעסוק בו רק באופן זמני?

כשהבנתי שיש לי יותר שאלות מתשובות, פניתי לעזרה אל חבילת הקלפים שלי, וניהלתי איתם דיאלוג שנמשך לכל אורך התקופה האחרונה. התשובות הראשוניות שהתקבלו (ואפילו עוררו שאלות רבות יותר) היו שלא משנה בכלל איך ולמי אבחר להנגיש את התוכן שלי, וגם שאני לא חייבת לעסוק במקצוע שכבר קיים, אלא ממש יכולה להמציא לי עיסוק משלי, שיהיה תואם לצרכים שלי להעביר את המסרים שלי לעולם.

באורח פלא (או שלא?), קרו כמה דברים מאוד מסקרנים, אבל שניים מהם תפסו את תשומת הלב שלי באופן מיוחד:

  • התחלתי לראות פוסטים בפייסבוק שעוסקים ברעיון של להמציא עסק שלא היה קיים

  • הסתכלתי על הטלפון שלי, וקלטתי שהמדבקה שהחלטתי להדביק על הקאבר שלו, מתוך חוברת שלמה של מדבקות עם מילים ומשפטי השראה, היתה פשוט המילה Inspire.

בינגו. דברים לא קורים במקרה.

איכשהו, בימים שלאחר מכן נזכרתי גם שבן זוגי היקר הסב את תשומת לבי לא מזמן לכך שכישורי הכתיבה שלי מצוינים (תודה, מאמי), ושאולי זאת צריכה להיות הדרך שלי להעביר את המסר. מעניין!

חוק בסיסי של היקום- דומה מושך דומה. מה שמתמקדים בו- גדל.

פתאום הכל נהיה כל כך הגיוני. כאילו היקום שולח לי עוד ועוד רמזים שהכיוון הזה הוא התחלה טובה. גם ככה בארבע השנים האחרונות אני כותבת פוסטים להשראה והעצמה בפייסבוק- למה לא לקחת את זה לשלב הבא?

אז הנה,

לקחתי.

ברוכים הקוראים, כולי תקווה שתקבלו השראה ומוטיבציה בשלל תחומים.

למרות שהעיצוב עוד קצת מקרטע, וכמות התכנים מצומצמת, בכל זאת, מומלץ להישאר!

השראה, מוטיבציה והעצמה מובטחות :)

 

אם אהבתם את התוכן, הפיצו אהבה ושתפו אותו הלאה!

האם יש לכם כיוון מוגדר בחיים?

האם עצרתם לשאול את עצמכם מה אתם באמת רוצים, גם לאחר לימודים או ביסוס בקריירה? כתבו לי על כך בפייסבוק

bottom of page